top of page

האם יכול להיות רק טוב?


רק טוב שיהיה רק טוב האם באמת יכול להיות רק טוב ? האם חייבים לחלק את החיים לטוב ולרע ? האם יש משהו טוב בכל מה שאינו ?


החתירה לקראת האור מבורכת אך.. האם זה הכיוון היחיד אליו עלינו לחתור ?


שימו לב ! חתירה אל האור לא מונעת מאיתנו את החושך מי מפחדת מהחושך ?

ככל שתשכילי להתבונן על החושך ולא לפחד ממנו ככל שתסכימי להרגיש את הרגשות הקשים מבלי לאבד את העצמי המלא שלך בנוכחותם כך האור יהפוך שלם.

אור שלם הוא אור שמאוחד עם החושך הדבר שפוגע בך אינם המקומות הנמוכים אלא האופן שבו את פוגשת אותם הפרשנות שאת מעניקה ההלכאה העצמית הביקורת העצמית השיפוטיות שבך שאינה יודעת רחם ברגעים הקשים.

אני לא מוכרת לך אושר אולטימטיבי אני לא מוכרת לך שמחת חיים תמידית אני מלמדת אותך להכיר בכל החלקים שבך לסדר אותם מחדש ולהתמודד איתם בדרך מיטיבה, שתאחד את חלקייך ולא תפרק אותך.

פעם חשבתי שאני האדם הכי טוב בעולם תמיד עוזרת , תמיד נכונה להיות שם עבור כל מי שרק אפשר, תמיד עושה שלום. הבריאה הברוכה לימדה אותי לפגוש את עצמי גם אחרת, התבוננתי באומץ על עצמי קשה, נלחמת, פוגעת, אלימה !

איך זה יתכן ?

המלאך והשטן שניהם משרתיו של אלוהים אלוהים הוא אהבה הפלוס והמינוס הם שמניעים כל חלקיק של חיים בעולם שלנו, בלי המינוס אין תנועה, אין חשמל, אין אור.

הלמידה כוללת חלקים אותם עלינו לרסן הלמידה כוללת חלקים שבמידה עלינו להסכים לקבל הלמידה כוללת הכרה בחוסר שלמותינו הכרה שהופכת אותנו שלמים מאי פעם.

אלמד אותך לא לחתור אל האור אלא להיות אור אלמד אותך לא לפחד מהחושך אלא להכיר בתחושות שהוא מעורר בך אלמד אותך לפגוש בעצמך את הכל וכך לפגוש בחיים במלואם.

הפחד הוא שבולם את תנועתך קדימה הפחד הוא שמזמין אליך דברים שפשוט לא מצליחים להסתדר ההמנעות אחראית לתחושה שאת נשארת במקום.

הזדקפי, הביטי לחיים בעיניים שברי דפוסים חזרי אל נקודת האפס שם, הטוב והרע הם אחד החיים והמוות הם חלק מאותה הדרך את לא לבד אתה לא לבד אנחנו כאן יחד נכון לרגע הזה.

שינוי דפוסי חשיבה, עבודה על דפוסים רגשיים עבודה מבוססת תובנות לתיאום כתבו לוואטסאפ שלי בקישור הזה https://wa.me/972544475723

שלכן/ם, ערין

פוסטים קשורים

הצג הכול

Comments


bottom of page